ا

  • اا.ف تحلیل محتوای موانع، فرصت‌ها و راهکارهای توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه در پانزده کنگره‌ی همکاری های دولت،دانشگاه و صنعت برای توسعه‌ی ملی [ دوره2, شماره 3 - بهار - تابستان سال 1392]
  • اا.ف شناسایی عوامل علّی موثر بر ارزیابی عملکرد پارک های علم و فناوری [ دوره2, شماره 4 - پاییز - زمستان سال 1392]
  • ابراهیم زاده معبود.حسن مقایسه تطبیقی پیشرفت علمی حوزه علوم زیستی در ایران و جهان [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • ابراهیمی.الهه فرهنگ نوآورانه، زمینه¬ساز بهبود یادگیری سازمانی با بهره گیری از برند سازمانی داخلی (پژوهشی در صنعت نفت ایران) [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • اخوان فر.امیر ارائه مدل زنجیره تأمین سبز محصولات لبنی با تأکید بر رضایت مشتریان: ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و فرآیند تحلیل شبکه [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • اخوان.پیمان بررسی رابطه بین مدیریت دانش و انتقال اثربخش فناوری [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1395]
  • ارفع.عباسعلی ارائه مدل در راستای بهبود عملکرد سازمان های دولتی با تأکید بر نوآوری و ارزش های سازمانی: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1400]
  • استادهاشمی.علی تاثیر متغیرهای کلان اقتصادی بر ریسک سیستمی نظام بانکی با الگوی خودرگروسیونی برداری [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1400]
  • استادی.بختیار شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد شرکت های دانش بنیان [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • استيري.مهرداد ارتباط میان فرهنگ سازمان، مدیریت منابع انسانی استراتژیک و رفتار شهروندی سازمانی در سازمانهای ارتباطی (مطالعه موردی رادیو تاویزیون ایران) [ دوره3, شماره 6 - پاییز - زمستان سال 1393]
  • استيري.مهرداد شناسایی و ارزیابی اقدامات سیستم های کاری با عملکرد بالا در صنعت خدمات بانکداری کشور [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1395]
  • اسحاقیان. زهرا شناسایی و اولویت بندی مولفه های نوآوری مدل کسب وکار به روش فراترکیب و آنتروپی شانون [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • اسدنیا.جهانبخش تأثیر همزمان ساز و کارهای راهبردی شرکتی و مدیریت سودبر چسبندگی هزینه¬های نوآوری شرکت¬ها [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • اسدنیا.جهانبخش تبیین رابطه مدیریت کیفیت فراگیر بر سرآمدی عملیاتی و میل به نوآوری خدمات [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • اسدنیا.جهانبخش تبیین رابطه مدیریت کیفیت فراگیر بر سرآمدی عملیاتی و میل به نوآوری خدمات [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • اسدنیا.جهانبخش تأثیر همزمان ساز و کارهای راهبردی شرکتی و مدیریت سودبر چسبندگی هزینههای نوآوری شرکتها [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • اسدی فرد.رضا نیروهای تسهیل کننده و بازدارنده همکاری‌های فناورانه بین شرکت‌های بزرگ و کوچک فناوری محور [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1397]
  • اسماعیلی.پریسا ارائه مدلی برای ورود موفق به بازار محصولات مواد غذایی کشورهای منطقه (مطالعه موردی کشور عراق) [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1400]
  • اشتری مهرجردی. اباذر تبیین نوآوری اجتماعی با تاکید بر گفتمان کارآفرینی [ دوره12, شماره 23 - بهار - تابستان سال 1402]
  • اشرفی.مجید طراحی الگوی نوآوری شرکتی با تاکید بر تامین مالی رسمی [ دوره12, شماره 23 - بهار - تابستان سال 1402]
  • اصلاحی.رضا ارزشیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشکده های فنی دانشگاه تهران براساس مدل هدپرف [ دوره11, شماره 22 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • اصلاحی.محمد ارزشیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشکده های فنی دانشگاه تهران براساس مدل هدپرف [ دوره11, شماره 22 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • اعتمادي فرد. علي طراحی مدل توسعه یکپارچه نوآوری خدمات بانکداری الکترونیک براساس قابلیت های پویا با استفاده از میک¬مک فازی [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • اعلامی.فرنوش بررسی ساختار عاملی تسهیم دانش، خلق دانش و اعتماد سازمانی (مورد مطالعه:کارشناسان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تهران) [ دوره3, شماره 5 - بهار - تابستان سال 1393]
  • اکبرزاده.زین العابدین ارزیابی شاخص‌های چابکی سازمانی با استفاده از تکنیک تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی (مورد مطالعه: سازمان توسعه برق ایران) [ دوره4, شماره 7 - بهار - تابستان سال 1394]
  • اکبری.پیمان تحلیل نقش میانجیگری سرمایه فکری و کارآفرینی سازمانی در تاثیرگذاری مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمانی مورد مطالعه [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • اکبری.محسن بررسی تأثیر نوآوری مصرف کننده و ویژگی های شخصی وی بر پذیرش محصول جدید [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • اکبری.مرتضی اثرات ساختار شبکه، ذخیره دانش و ظرفیت جذب بر عملکرد نوآورانۀ شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • اکبری.مرتضی تأثیر شبکه‌های اجتماعی آنلاین بر عملکرد نوآوری کسب‌وکارهای خانگی: نقش میانجی ظرفیت‌ نوآوری [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • اکبری.مرتضی چالش ها و عوامل اثرگذار بر تجاری سازی فناوری در جهاددانشگاهی [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1400]
  • البدوی.امیر انتقال بین‌سازمانی دانش مدیریت پروژه، کلید نوآوری در سازمان‌های پروژه محور (جستاری بر کنسرسیوم‌های بین‌المللی در صنعت نفت ایران) [ دوره1, شماره 1 , 2 - پاییز - زمستان سال 1391]
  • الحسینی المدرسی.سید مهدی اثرمشتری مداری و قابلیت های زیرساختی مدیریت ارتباط با مشتری با رفتار نوآورانه [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • الیاسی.مهدی الگوی تجاری سازی فناوری های نوظهور در شرکت های دانش بنیان [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1397]
  • الیاسی.مهدی تحلیلی بر عوامل موثر بر رشد و پایداری شرکت های دانش بنیان در ایران [ دوره3, شماره 6 - پاییز - زمستان سال 1393]
  • امیدی نجف آبادی. مریم نقش دانش بومی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما با رویکرد مدیریت جامع نوآوری در استان کرمان [ دوره11, شماره 21 - بهار - تابستان سال 1401]
  • امیری راد. مریم مقایسه تطبیقی پیشرفت علمی حوزه علوم زیستی در ایران و جهان [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • امین اسماعیلی.حمید چالش ها و عوامل اثرگذار بر تجاری سازی فناوری در جهاددانشگاهی [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1400]
  • امین طهماسبی.حمزه بررسی موانع همکاری صنعت و دانشگاه در توسعه سیستم های حمل‌ونقل هوشمند [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1400]
  • امین‌بیدختی.علی‌اکبر طراحی مدلی به منظور تحلیل سطح همکاری دانشگاه و صنعت با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری(ISM) [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1396]
  • امین‌بیدختی.علی‌اکبر تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی عوامل درون دانشگاهی ارتقاء دانشگاه‌ها در رتبه‌بندی‌های ملی و بین‌المللی [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • امین‌بیدختی.علی‌اکبر بررسی نقش یادگیری سازمانی در افزایش عملکرد نوآوری [ دوره2, شماره 4 - پاییز - زمستان سال 1392]
  • امینی خیابانی.غلامرضا طراحی مدل رقابت پذیری با استفاده از پیچیدگی شناختی راهبردی؛ بررسی نقش میانجی هوش بازاریابی [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • انصاری.رضا الگوی ساختاری ظرفیت جذب دانش و نوآوری در شرکتهای دانش بنیان مورد مطالعه : شرکتهای مستقر در مراکز رشد دانشگاههای آزاد استان اصفهان [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1395]
  • انوشه.مرتضی تدوین الگوی توسعه ارتباط دانشگاه و بنگاه‌های کوچک و متوسط [ دوره11, شماره 22 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • ایرانی بهبهانی.ایلناز تحلیل ساختاری نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی در تأثیر یادگیری از خطا و شکست سازمانی بر عملکرد نوآورانه منابع انسانی [ دوره11, شماره 21 - بهار - تابستان سال 1401]
  • ایزدی.نسیم تحلیل و مقایسه نیت کارآفرینانه دانشجویان دانشکده کشاورزی بوعلی سینا و پیام نور استان همدان [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • ایل شاهی.احسان مقایسه فرایند توسعه در ایران و ژاپن درچارچوب نظریه آدریان لفت ویچ از سال 1850 تا 1900 میلادی [ دوره11, شماره 22 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • ایمانی.صاحب اثرات ساختار شبکه، ذخیره دانش و ظرفیت جذب بر عملکرد نوآورانۀ شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1396]