ه

  • هزارخانی.شراره تدوین الگوی بازاریابی نوآورانه محصولات ارگانیک با رویکرد آینده پژوهی [ دوره12, شماره 24 - پاییز - زمستان سال 1402]
  • همایون فر.مهدی ارائه مدل زنجیره تأمین سبز محصولات لبنی با تأکید بر رضایت مشتریان: ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و فرآیند تحلیل شبکه [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • همایی.رضا طراحی مدل مفهومی شبکه مدیریت لجستیک معکوس با بر رویکرد نوآوری زنجیره تامین [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • همایی.رضا طراحی مدل مفهومی شبکه مدیریت لجستیک معکوس با بر رویکرد نوآوری زنجیره تامین [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • همت.زهرا تبیین عوامل موثر بر استعداد کارآفرینانه ی دانشجویان با استفاده از روش -Fuzzy [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • همتی.مریم طراحی مدل روابط مولفه های بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان سمنان) [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • هوشیار.اکبر ارزیابی اثرات نوآوری در خدمات، بازاریابی رسانه اجتماعی و حمایت اجتماعی بر هم‌آفرینی در ارزش [ دوره12, شماره 24 - پاییز - زمستان سال 1402]