ه

  • همایون فر.مهدی ارائه مدل زنجیره تأمین سبز محصولات لبنی با تأکید بر رضایت مشتریان: ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و فرآیند تحلیل شبکه [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • همت.زهرا تبیین عوامل موثر بر استعداد کارآفرینانه ی دانشجویان با استفاده از روش -Fuzzy [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • همتی.مریم طراحی مدل روابط مولفه های بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان سمنان) [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]