ن

  • نادریان.آرش طراحی الگوی نوآوری شرکتی با تاکید بر تامین مالی رسمی [ دوره12, شماره 23 - بهار - تابستان سال 1402]
  • نادعلی پور پلکی.حسن کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی: یک مطالعه داده بنیاد [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1398]
  • نادی.محمدعلی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی: یک مطالعه داده بنیاد [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1398]
  • نادی.محمدعلی شناسایی و بررسی عوامل سازمانی برای پیاده سازی نوآوری باز در دانشگاه های ایران [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • نارنجی‌ثانی.فاطمه بررسی ساختار عاملی تسهیم دانش، خلق دانش و اعتماد سازمانی (مورد مطالعه:کارشناسان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تهران) [ دوره3, شماره 5 - بهار - تابستان سال 1393]
  • ناصری جهرمی.رضا بررسی رابطه بین شایستگی‌های عاطفی – اجتماعی مدیران و نوآوری دانشگاهی: نقش واسطه‌ای شایستگی‌های فنی، زمینه‌ای و رفتاری اعضای هیأت علمی [ دوره4, شماره 8 - پاییز - زمستان سال 1394]
  • ناظمی.امیر آینده نگاری علوم و فناوری های شناختی ایران با رویکرد سناریونگاری [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • ناظمی.امیر آینده¬نگاری علوم و فناوری¬های شناختی ایران با رویکرد سناریونگاری [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • نایب زاده. شهناز تبیین پدیدارشناختی مولفه¬های برندسازی در سرفصل¬های آموزشی هنر و تحلیل شکاف میان حوزه آموزش و اجراء [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • نجفی.امیر تأثیر ظرفیتهای گوناگون انباشتگی دانش و اندازه سازمان بر عملکرد نوآوری تدریجی و رادیکال [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1396]
  • ندایی.امین تحلیل سیستمی‌ تاثیر ریسک پذیری بر نوآوری در پارک علمی و فناوری پردیس [ دوره3, شماره 5 - بهار - تابستان سال 1393]
  • نریمان. اکرم واکاوی نقش سبک های مدیریت تعارض همکارانه و رقابتی رهبر در عملکرد نوآورانه تیم های کارآفرینی (مطالعه موردی شرکت¬های صنعتی شهر شیراز) [ دوره11, شماره 21 - بهار - تابستان سال 1401]
  • نریمانی.امیر رضا تحلیل شاخصﻫﺎی سرمایه انسانی در تجارﻱسازی پژوهشﻫﺎی دانشگاهی [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • نصیری ولیک بنی.فخرالسادات بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی مدیران با بهره وری و عملکرد شغلی آنان [ دوره4, شماره 8 - پاییز - زمستان سال 1394]
  • نظری.کامران تحلیل نقش میانجیگری سرمایه فکری و کارآفرینی سازمانی در تاثیرگذاری مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمانی مورد مطالعه [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • نعامی.عبدالله تدوین الگوی بازاریابی نوآورانه محصولات ارگانیک با رویکرد آینده پژوهی [ دوره12, شماره 24 - پاییز - زمستان سال 1402]
  • نعمتی.محمدعلی بررسی ویژگی های شخصیتی کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه های دولتی تهران [ دوره2, شماره 3 - بهار - تابستان سال 1392]
  • نعمتی.محمدعلی بررسی رابطه بین یادگیری گرایی سازمانی و شناسایی فرصت و خودکارآمدی کارآفرینان شرکت های دانش بنیان شهر تهران [ دوره2, شماره 4 - پاییز - زمستان سال 1392]
  • نعمتی.محمدعلی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر پیامدهای عملکردی شرکت‌های کوچک و متوسط کارآفرین (مورد مطالعه: شرکت مواد غذایی تهران همبرگر) [ دوره1, شماره 1 , 2 - پاییز - زمستان سال 1391]
  • نعمتی.محمدعلی طراحی مدلی به منظور تحلیل سطح همکاری دانشگاه و صنعت با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری(ISM) [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1396]
  • نعمتی.محمدعلی بهینه‌کاوی تجارب موفق جهانی دانشگاه پژوهی و تبیین جایگاه این واحد در دانشگاه ها (مطالعه موردی دانشگاه علامه طباطبایی) [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1395]
  • نعمتی.محمدعلی تببین مدل علی چالش های تحقق دانشگاه پژوهی در دانشگاه‌های تخصصی کشور مورد کاوی: دانشگاه علامه طباطبایی [ دوره4, شماره 7 - بهار - تابستان سال 1394]
  • نعمتی.محمدعلی نقش دانشگاه و صنعت در اکوسیستم نوآوری در راستای تحقق نوآوری پایداری در کشور [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • نقيب السادات.سید رضا شناسایی عوامل و شاخص های موثر بر توسعه مدیریت شهری بر مبنای فناوری های نوین هوشمند ارتباطی مبتنی بر رویکرد کیفی [ دوره12, شماره 24 - پاییز - زمستان سال 1402]
  • نگاهداری.بابک بازاریابی کار آفرینانه: نظریه جدید در باب همکاری موثر دانشگاه با صنعت [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • نوراللهی. سعید نقش مرزگستری دانشگاهیان در نوآوری سازمانی با میانجی‌گری چابکی سازمانی در دانشکده‌های فنی و مهندسی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [ دوره12, شماره 24 - پاییز - زمستان سال 1402]
  • نوروزی.سیما تبیین رابطه مدیریت کیفیت فراگیر بر سرآمدی عملیاتی و میل به نوآوری خدمات [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • نوروزی.سیما تبیین رابطه مدیریت کیفیت فراگیر بر سرآمدی عملیاتی و میل به نوآوری خدمات [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • نوری.سیامک بررسی موانع درک شده توسط صنایع کوچک و متوسط ( SMEs ) در همکاری فناورانه با دانشگاه‌ها [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1398]
  • نوريان.ذبيح اله تبیین و ارزیابی فرایند اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بر جذب مشتریان: مورد پژوهی بانک صادرات ایران [ دوره2, شماره 3 - بهار - تابستان سال 1392]
  • نوه ابراهیم.عبدالرحیم تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی عوامل درون دانشگاهی ارتقاء دانشگاه‌ها در رتبه‌بندی‌های ملی و بین‌المللی [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • نوه ابراهیم.عبدالرحیم توسعه کیفی خصوصی‌سازی آموزش عالی در ایران: الزامات و پیش بایست‌های خرد [ دوره2, شماره 3 - بهار - تابستان سال 1392]
  • نوه ابراهیم.عبدالرحیم واکاوی پیامدهای درون و برون دانشگاهی بین المللی شدن دانشگاه های دولتی منتخب کشور [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • نیاز آذری.کیومرث توانایی های تعیین کننده جهت ایجاد زمینه ی انتقال تکنولوژی آموزشی دردانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران در سال 1392 [ دوره3, شماره 5 - بهار - تابستان سال 1393]
  • نیازی آذر.کیومرث طراحی مدل جهت انتقال فناوری نوین در نظام آموزش عالی [ دوره4, شماره 8 - پاییز - زمستان سال 1394]