ج

  • جاوید.غزاله ارائه مدل نوآوری باز در صنعت بانکداری ایران : مطالعه موردی بانک پارسیان [ دوره3, شماره 5 - بهار - تابستان سال 1393]
  • جاویدانه. پریسا واکاوی ابعاد و مولفه های اکوسیستم نوآوری براساس روش فراترکیب [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • جاهد.حسینعلی عوامل سازمانی مؤثّر در تجاری‌سازی نتایج پژوهشی [ دوره2, شماره 4 - پاییز - زمستان سال 1392]
  • جباری اصل.صمد طراحی الگوی خط‌‎‎مشی‌گذاری شبکه‌ای مبتنی بر پاسخ‌گویی عمومی خزانه داری وزارت امور اقتصادی و دارایی با استفاده از رویکرد داده بنیاد [ دوره11, شماره 22 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • جباری صل.صمد ارائه چارچوب مدیریت استعداد با تاکید بر گسترش جانشین پروری در شرکت های دانش بنیان [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • جباری صل.صمد ارائه مدل آمادگی سازمانی پذیرش مدل تعالی در دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد ترکیبی [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • جبلی جوان.اشکان تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر پیامدهای عملکردی شرکت‌های کوچک و متوسط کارآفرین (مورد مطالعه: شرکت مواد غذایی تهران همبرگر) [ دوره1, شماره 1 , 2 - پاییز - زمستان سال 1391]
  • جعفر پناه.اسماعیل ارائه‌ی مدلی برای اهرم‌سازی یک شایستگی فناورانه‌ (مورد مطالعه: ربات مارسان) [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1395]
  • جعفر‌زاده.بهروز بررسی تأثیر کارآفرینی و نوآوری بر رشد اقتصادی: رهیافت داده های تابلویی [ دوره3, شماره 5 - بهار - تابستان سال 1393]
  • جعفری بنه عیسی.زهرا الگوی ساختاری ظرفیت جذب دانش و نوآوری در شرکتهای دانش بنیان مورد مطالعه : شرکتهای مستقر در مراکز رشد دانشگاههای آزاد استان اصفهان [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1395]
  • جعفری.پریوش واکاوی ابعاد و مولفه های اکوسیستم نوآوری براساس روش فراترکیب [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • جعفری.سکینه رابطه جهانی شدن علمی آموزش عالی با دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه سمنان [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • جعفری.سید محمدباقر شناسایی و اولویت بندی مولفه های نوآوری مدل کسب وکار به روش فراترکیب و آنتروپی شانون [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • جعفری.مصطفی بررسی رابطه بین مدیریت دانش و انتقال اثربخش فناوری [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1395]
  • جعفریان.حانیه تبیین پدیدارشناختی مولفه¬های برندسازی در سرفصل¬های آموزشی هنر و تحلیل شکاف میان حوزه آموزش و اجراء [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • جلالی.علی اکبر شناسایی ابعاد متمایزکننده عوامل درونی در کسب و کارهای مادرزاد بین المللی حوزه ICT [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1400]
  • جلالی.محمد اثر مدل شخصیتی هگزاکو بر رفتار شهروندی سازمانی (سندرم سرباز خوب) با نقش میانجی نگرش شغلی پروتئین [ دوره13, شماره 25 , 25 - بهار - تابستان سال 1403]
  • جلیلی. مهناز مطالعه جامعه‌شناختی ارتباط بین سواد رسانه‌ای با وضعیت جامعه‌پذیری سیاسی دانش‌آموزان دبیرستانی پسر شهر ماهنشان در سال 1400 [ دوره13, شماره 25 , 25 - بهار - تابستان سال 1403]
  • جمالی.احسان بررسی رابطه انگیزه پیشرفت، نوآوری، تحمل ابهام، خودکارآمدی، عزت نفس و خودشکوفایی با جهت گیری کارآفرینی در دانشجویان دانشگاه [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1395]
  • جمالی.احمد بررسی عوامل موثر بر موفقیت سرمایه گذاری مشترک خارجی در واحدهای فناور مستقر در پارک های علم و فناور [ دوره12, شماره 23 - بهار - تابستان سال 1402]
  • جمشیدی توانا.اعظم محتوای مبانی هنرهای تجسمی؛ تحلیلی مبتنی بر مولفه¬های کارآفرینی [ دوره12, شماره 24 - پاییز - زمستان سال 1402]
  • جمشیدی.لاله بررسی نقش یادگیری سازمانی در افزایش عملکرد نوآوری [ دوره2, شماره 4 - پاییز - زمستان سال 1392]
  • جمشیدي.لاله توسعه کیفی خصوصی‌سازی آموزش عالی در ایران: الزامات و پیش بایست‌های خرد [ دوره2, شماره 3 - بهار - تابستان سال 1392]
  • جمشیدي.لاله شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر طراحی محصول جدید در صنعت لوستر ایران [ دوره3, شماره 6 - پاییز - زمستان سال 1393]
  • جواهردشتی.مهرشاد تحلیل تاریخی روند نهادسازی در حوزه سیاست¬گذاری علم و فناوری ایران [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1398]