ف

  • فارسی زاده.حسین تأثیر سرمایه اجتماعی خریدار / فروشنده بر عملکرد نوآوری با بکارگیری توسعه دانش مشتری و تعهد به نوآوری [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1395]
  • فراستخواه.مقصود تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی عوامل درون دانشگاهی ارتقاء دانشگاه‌ها در رتبه‌بندی‌های ملی و بین‌المللی [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • فرج اله حسینی.سیدجمال نقش دانش بومی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما با رویکرد مدیریت جامع نوآوری در استان کرمان [ دوره11, شماره 21 - بهار - تابستان سال 1401]
  • فرشاد.هومن شناسایی وتحلیل مشکلات سیستمی در نظام نوآوری ملی ایران [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1395]
  • فریدونی. سمیه ارزش‌آفرینی برای آموزش عالی با عبور از بحران‌های عصر توده‌گرایی [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • فریدونی. سمیه ارزش‌آفرینی برای آموزش عالی با عبور از بحران‌های عصر توده‌گرایی [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • فقهی فرهمند. ناصر ارائه الگویی مناسب جهت پیش بینی بازار مصرف داروهای تخصصی در ایران [ دوره12, شماره 23 - بهار - تابستان سال 1402]
  • فقیه نصیری.مریم توانایی های تعیین کننده جهت ایجاد زمینه ی انتقال تکنولوژی آموزشی دردانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران در سال 1392 [ دوره3, شماره 5 - بهار - تابستان سال 1393]
  • فقیه نصیری.مریم طراحی مدل جهت انتقال فناوری نوین در نظام آموزش عالی [ دوره4, شماره 8 - پاییز - زمستان سال 1394]
  • فلاح حقیقی. نگین تدوین الگوی مراحل رشد شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • فلاح.عاطفه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر نوآوری در سازمان‌های خدماتی دولت الکترونیک با نقش میانجی مدیریت دانش مشتری (مطالعه موردی: دفاتر پیشخوان دولت استان سمنان) [ دوره11, شماره 22 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • فلاح.محمدرضا ارائه مدلی برای ورود موفق به بازار محصولات مواد غذایی کشورهای منطقه (مطالعه موردی کشور عراق) [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1400]
  • فیروزآبادی.سید احمد ارائه مدلی برای تحلیل پیامدهای سرمایه اجتماعی در حوزه نوآوری [ دوره1, شماره 1 , 2 - پاییز - زمستان سال 1391]
  • فیض.داود تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر پیامدهای عملکردی شرکت‌های کوچک و متوسط کارآفرین (مورد مطالعه: شرکت مواد غذایی تهران همبرگر) [ دوره1, شماره 1 , 2 - پاییز - زمستان سال 1391]
  • فیض.داود طراحی مدل رقابت پذیری با استفاده از پیچیدگی شناختی راهبردی؛ بررسی نقش میانجی هوش بازاریابی [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • فیض.داود شناسایی ابعاد متمایزکننده عوامل درونی در کسب و کارهای مادرزاد بین المللی حوزه ICT [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1400]