فارسی زاده.حسین
تأثیر سرمایه اجتماعی خریدار / فروشنده بر عملکرد نوآوری با بکارگیری توسعه دانش مشتری و تعهد به نوآوری
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1395]
فراستخواه.مقصود
تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی عوامل درون دانشگاهی ارتقاء دانشگاهها در رتبهبندیهای ملی و بینالمللی
[
دوره6,
شماره
12
- پاییز - زمستانسال
1396]
فرج اله حسینی.سیدجمال
نقش دانش بومی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما با رویکرد مدیریت جامع نوآوری در استان کرمان
[
دوره11,
شماره
21
- بهار - تابستانسال
1401]
فرح بخش.ندا
تحلیل تاثیر نوآوری و نقش میانجی فرهنگ سازمانی بر استراتژی سازمان ( مورد مطالعه: سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران)
[
دوره13,
شماره
25
,
25
- بهار - تابستانسال
1403]
فرشاد.هومن
شناسایی وتحلیل مشکلات سیستمی در نظام نوآوری ملی ایران
[
دوره5,
شماره
10
- پاییز - زمستانسال
1395]
فریدونی. سمیه
ارزشآفرینی برای آموزش عالی با عبور از بحرانهای عصر تودهگرایی
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1398]
فریدونی. سمیه
ارزشآفرینی برای آموزش عالی با عبور از بحرانهای عصر تودهگرایی
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1398]
فقهی فرهمند. ناصر
ارائه الگویی مناسب جهت پیش بینی بازار مصرف داروهای تخصصی در ایران
[
دوره12,
شماره
23
- بهار - تابستانسال
1402]
فقیه نصیری.مریم
طراحی مدل جهت انتقال فناوری نوین در نظام آموزش عالی
[
دوره4,
شماره
8
- پاییز - زمستانسال
1394]
فقیه نصیری.مریم
توانایی های تعیین کننده جهت ایجاد زمینه ی انتقال تکنولوژی آموزشی دردانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران در سال 1392
[
دوره3,
شماره
5
- بهار - تابستانسال
1393]
فلاح.عاطفه
تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر نوآوری در سازمانهای خدماتی دولت الکترونیک با نقش میانجی مدیریت دانش مشتری (مطالعه موردی: دفاتر پیشخوان دولت استان سمنان)
[
دوره11,
شماره
22
- پاییز - زمستانسال
1401]
فلاح.محمدرضا
ارائه مدلی برای ورود موفق به بازار محصولات مواد غذایی کشورهای منطقه (مطالعه موردی کشور عراق)
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1400]
فیاضی.بي بي مرجان
بررسی نسبت مفاهیم صنایع خلاق، صنایع فرهنگی، صنایع خلاقِ فرهنگی و صنایع فرهنگیِ خلاق با مفهوم رسانه: به سوی سامان دهی نظری
[
دوره13,
شماره
25
,
25
- بهار - تابستانسال
1403]
فیروزآبادی.سید احمد
ارائه مدلی برای تحلیل پیامدهای سرمایه اجتماعی در حوزه نوآوری
[
دوره1,
شماره
1
,
2
- پاییز - زمستانسال
1391]
فیض.داود
تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر پیامدهای عملکردی شرکتهای کوچک و متوسط کارآفرین (مورد مطالعه: شرکت مواد غذایی تهران همبرگر)
[
دوره1,
شماره
1
,
2
- پاییز - زمستانسال
1391]
فیض.داود
شناسایی ابعاد متمایزکننده عوامل درونی در کسب و کارهای مادرزاد بین المللی حوزه ICT
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1400]
فیض.داود
طراحی مدل رقابت پذیری با استفاده از پیچیدگی شناختی راهبردی؛ بررسی نقش میانجی هوش بازاریابی
[
دوره9,
شماره
17
- بهار - تابستانسال
1399]