د

  • دانش شکیب.معصومه ارائه یک مدل چندهدفه به منظور تخصیص و ظرفیت سازی مراکز بازیافت پساب صنعتی با هدف حداقل کردن میزان حمل ونقل و بیشینه نمودن میزان تولید آب قابل بازیافت [ دوره13, شماره 26 , 26 - پاییز - زمستان سال 1403]
  • دانش.مژگان تأثیر شبکه‌های اجتماعی آنلاین بر عملکرد نوآوری کسب‌وکارهای خانگی: نقش میانجی ظرفیت‌ نوآوری [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • دانشجو. خسرو تبیین پارامترهای نظری در جهت ارتقا هویت‌مندی نمای بناها در منظر خیابان (مورد مطالعاتی: خیابان ولیعصر تهران) [ دوره13, شماره 26 , 26 - پاییز - زمستان سال 1403]
  • داودی رکن آبادی.ابوالفضل تبیین پدیدارشناختی مولفه¬های برندسازی در سرفصل¬های آموزشی هنر و تحلیل شکاف میان حوزه آموزش و اجراء [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • داودی.سید محمد رضا طراحی و بهینه سازی سبد سهام برابری ریسک با معیار ارزش در معرض ریسک شرطی [ دوره12, شماره 24 - پاییز - زمستان سال 1402]
  • درخشان.عبدالناصر تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده با توجه به نقش میانجی ارزش برند [ دوره13, شماره 26 , 26 - پاییز - زمستان سال 1403]
  • دژطاهریان.مریم رابطه بین هوشمندی کسب و کار مدیران و کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: شعب منتخب بانک ملی شهر اصفهان) [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • دستیاری. اکرم پیش بینی تفکر نقادانه بر اساس هوش هیجانی و باورهای خودکارآمدی مطالعه موردی: دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان [ دوره13, شماره 26 , 26 - پاییز - زمستان سال 1403]
  • دلاویز.كريم تأثیر ارزش آفرینی سوادتربیتی والدین برتاب آوری و پیشرفت تحصیلی با میانجیگری مسئولیت پذیری [ دوره13, شماره 25 , 25 - بهار - تابستان سال 1403]
  • دلیری.علیرضا بررسی اثر متغیرهای شرکتی و عملکردی بر انتخاب روش تامین مالی و اثر متقابل روش تامین مالی بر این متغیرها [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • دوازده امامی.زهرا اثر نوآوری بر رشد اقتصادی در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه [ دوره11, شماره 22 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • دولتشاه.پیمان تأثیر شبکه‌های اجتماعی آنلاین بر عملکرد نوآوری کسب‌وکارهای خانگی: نقش میانجی ظرفیت‌ نوآوری [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • دهقانی سلطانی.مهدی تأثیر سرمایه اجتماعی خریدار / فروشنده بر عملکرد نوآوری با بکارگیری توسعه دانش مشتری و تعهد به نوآوری [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1395]