ا

  • ابراهیم زاده معبود.حسن مقایسه تطبیقی پیشرفت علمی حوزه علوم زیستی در ایران و جهان [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • ابراهیمی.الهه فرهنگ نوآورانه، زمینه¬ساز بهبود یادگیری سازمانی با بهره گیری از برند سازمانی داخلی (پژوهشی در صنعت نفت ایران) [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • اخوان فر.امیر ارائه مدل زنجیره تأمین سبز محصولات لبنی با تأکید بر رضایت مشتریان: ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و فرآیند تحلیل شبکه [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • استادی.بختیار شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد شرکت های دانش بنیان [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • اکبری.پیمان تحلیل نقش میانجیگری سرمایه فکری و کارآفرینی سازمانی در تاثیرگذاری مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمانی مورد مطالعه [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • اکبری.محسن بررسی تأثیر نوآوری مصرف کننده و ویژگی های شخصی وی بر پذیرش محصول جدید [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • الحسینی المدرسی.سید مهدی اثرمشتری مداری و قابلیت های زیرساختی مدیریت ارتباط با مشتری با رفتار نوآورانه [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • امیری راد. مریم مقایسه تطبیقی پیشرفت علمی حوزه علوم زیستی در ایران و جهان [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • امینی خیابانی.غلامرضا طراحی مدل رقابت پذیری با استفاده از پیچیدگی شناختی راهبردی؛ بررسی نقش میانجی هوش بازاریابی [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • ایزدی.نسیم تحلیل و مقایسه نیت کارآفرینانه دانشجویان دانشکده کشاورزی بوعلی سینا و پیام نور استان همدان [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]

آ

  • آراسته.حمیدرضا واکاوی پیامدهای درون و برون دانشگاهی بین المللی شدن دانشگاه های دولتی منتخب کشور [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • آیباغی اصفهانی.سعید فرهنگ نوآورانه، زمینه¬ساز بهبود یادگیری سازمانی با بهره گیری از برند سازمانی داخلی (پژوهشی در صنعت نفت ایران) [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]

ب

  • باقری قره بلاغ.هوشمند اثرمشتری مداری و قابلیت های زیرساختی مدیریت ارتباط با مشتری با رفتار نوآورانه [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]

پ

  • پقه.عبدالعزیز ارائه مدل زنجیره تأمین سبز محصولات لبنی با تأکید بر رضایت مشتریان: ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و فرآیند تحلیل شبکه [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • پورابراهیمی.محمدرضا بررسی اثر متغیرهای شرکتی و عملکردی بر انتخاب روش تامین مالی و اثر متقابل روش تامین مالی بر این متغیرها [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]

ت

  • ترابی.حسین تاثیر اکوسیستم کارآفرینی بر فعالیت کارآفرینانه؛ تحلیلی بر مبنای داده¬های GEM [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • تیموری.هادی رابطه بین هوشمندی کسب و کار مدیران و کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: شعب منتخب بانک ملی شهر اصفهان) [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]

ث

  • ثقفی.علی بررسی اثر متغیرهای شرکتی و عملکردی بر انتخاب روش تامین مالی و اثر متقابل روش تامین مالی بر این متغیرها [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • ثنائی پور.فاطمه بررسی نقش عوامل موثر در رشد شرکت های جدید فناورانه محور (NTBFs) شهر مشهد [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]

ج

  • جباری صل.صمد ارائه چارچوب مدیریت استعداد با تاکید بر گسترش جانشین پروری در شرکت های دانش بنیان [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • جعفری.سکینه رابطه جهانی شدن علمی آموزش عالی با دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه سمنان [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]

خ

  • خیراندیش.مسعود تاثیر اکوسیستم کارآفرینی بر فعالیت کارآفرینانه؛ تحلیلی بر مبنای داده¬های GEM [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]

د

  • دژطاهریان.مریم رابطه بین هوشمندی کسب و کار مدیران و کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: شعب منتخب بانک ملی شهر اصفهان) [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • دلیری.علیرضا بررسی اثر متغیرهای شرکتی و عملکردی بر انتخاب روش تامین مالی و اثر متقابل روش تامین مالی بر این متغیرها [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]

ر

  • راشکی.مریم تبیین عوامل موثر بر استعداد کارآفرینانه ی دانشجویان با استفاده از روش -Fuzzy [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • رجوعی.مرتضی تاثیر نمونه¬سازی بر موفقیت محصول جدید با نقش تعدیل¬گر دخالت مشتری و سرعت انتشار اطلاعات (مورد مطالعه: شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان رضوی) [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • رشادت جو.حمیده نقش دانشگاه و صنعت در اکوسیستم نوآوری در راستای تحقق نوآوری پایداری در کشور [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • رضوانی چمن زمین.موسی ارائه چارچوب مدیریت استعداد با تاکید بر گسترش جانشین پروری در شرکت های دانش بنیان [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]

ز

  • زارعی.عظیم طراحی مدل روابط مولفه های بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان سمنان) [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • زرین جویی.دکتر محمد نقش دانشگاه و صنعت در اکوسیستم نوآوری در راستای تحقق نوآوری پایداری در کشور [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]

س

  • سبحانی.احسان تاثیر نمونه¬سازی بر موفقیت محصول جدید با نقش تعدیل¬گر دخالت مشتری و سرعت انتشار اطلاعات (مورد مطالعه: شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان رضوی) [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • سنجیده.آصف ارائه چارچوب مدیریت استعداد با تاکید بر گسترش جانشین پروری در شرکت های دانش بنیان [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • سیدی.سید مهدی مقایسه تطبیقی پیشرفت علمی حوزه علوم زیستی در ایران و جهان [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]

ش

  • شفیعی.مسعود الگو و چارچوب راهنما برای دانشگاه نوآور و ارزش آفرین [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • شفیعی.مسعود بررسی نقش همکاری های دانشگاه و صنعت در توسعه کشورها با نگاهی به سیاست ها و تجارت جهانی [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • شیخ.رضا فرهنگ نوآورانه، زمینه¬ساز بهبود یادگیری سازمانی با بهره گیری از برند سازمانی داخلی (پژوهشی در صنعت نفت ایران) [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]

ص

  • صدری.مسعود شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد شرکت های دانش بنیان [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • صفاهیه.هاجر بررسی نقش همکاری های دانشگاه و صنعت در توسعه کشورها با نگاهی به سیاست ها و تجارت جهانی [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • صفایی.صفی اله تحلیل و مقایسه نیت کارآفرینانه دانشجویان دانشکده کشاورزی بوعلی سینا و پیام نور استان همدان [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]

ط

  • طهرانی.مریم تاثیر مهارت های سیاسی کارآفرینان بر عملکردهای شرکت های صنایع غذایی و آشامیدنی: نقش میانجی گرایش به کارآفرینی و رهبری اخلاقی [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]

ع

  • عبداللهی.بیژن واکاوی پیامدهای درون و برون دانشگاهی بین المللی شدن دانشگاه های دولتی منتخب کشور [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • عبده تبریزی.حسین بررسی اثر متغیرهای شرکتی و عملکردی بر انتخاب روش تامین مالی و اثر متقابل روش تامین مالی بر این متغیرها [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • علی بیگلو.لیلا مقایسه تطبیقی پیشرفت علمی حوزه علوم زیستی در ایران و جهان [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]

غ

  • غلامی.محمدرضا اثرمشتری مداری و قابلیت های زیرساختی مدیریت ارتباط با مشتری با رفتار نوآورانه [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • غیور باغبانی.سید مرتضی تاثیر نمونه¬سازی بر موفقیت محصول جدید با نقش تعدیل¬گر دخالت مشتری و سرعت انتشار اطلاعات (مورد مطالعه: شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان رضوی) [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]

ف

  • فیض.داود طراحی مدل رقابت پذیری با استفاده از پیچیدگی شناختی راهبردی؛ بررسی نقش میانجی هوش بازاریابی [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]

ق

  • قاسمی.الهام رابطه بین هوشمندی کسب و کار مدیران و کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: شعب منتخب بانک ملی شهر اصفهان) [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • قرونه.داود بررسی نقش عوامل موثر در رشد شرکت های جدید فناورانه محور (NTBFs) شهر مشهد [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • قلی زاده.محمدحسن بررسی تأثیر نوآوری مصرف کننده و ویژگی های شخصی وی بر پذیرش محصول جدید [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]

ک

  • کاظمی.حمید بررسی تأثیر نوآوری مصرف کننده و ویژگی های شخصی وی بر پذیرش محصول جدید [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • کریمی.فریبا شناسایی و بررسی عوامل سازمانی برای پیاده سازی نوآوری باز در دانشگاه های ایران [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]

م

  • محمدرضایی.نعیمه رابطه بین هوشمندی کسب و کار مدیران و کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: شعب منتخب بانک ملی شهر اصفهان) [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • محمدی خیاره.محسن تاثیر اکوسیستم کارآفرینی بر فعالیت کارآفرینانه؛ تحلیلی بر مبنای داده¬های GEM [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • محمدی.فاطمه اثرمشتری مداری و قابلیت های زیرساختی مدیریت ارتباط با مشتری با رفتار نوآورانه [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • موسوی.طیبه واکاوی پیامدهای درون و برون دانشگاهی بین المللی شدن دانشگاه های دولتی منتخب کشور [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • موسوی.مصطفی تاثیر مهارت های سیاسی کارآفرینان بر عملکردهای شرکت های صنایع غذایی و آشامیدنی: نقش میانجی گرایش به کارآفرینی و رهبری اخلاقی [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • موسیوند.مریم تحلیل و مقایسه نیت کارآفرینانه دانشجویان دانشکده کشاورزی بوعلی سینا و پیام نور استان همدان [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • مهاجرانی.مهدی شناسایی و بررسی عوامل سازمانی برای پیاده سازی نوآوری باز در دانشگاه های ایران [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • مهدی.رضا الگو و چارچوب راهنما برای دانشگاه نوآور و ارزش آفرین [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]

ن

  • نادی.محمدعلی شناسایی و بررسی عوامل سازمانی برای پیاده سازی نوآوری باز در دانشگاه های ایران [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • نظری.کامران تحلیل نقش میانجیگری سرمایه فکری و کارآفرینی سازمانی در تاثیرگذاری مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمانی مورد مطالعه [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • نعمتی.محمدعلی نقش دانشگاه و صنعت در اکوسیستم نوآوری در راستای تحقق نوآوری پایداری در کشور [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • نوه ابراهیم.عبدالرحیم واکاوی پیامدهای درون و برون دانشگاهی بین المللی شدن دانشگاه های دولتی منتخب کشور [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]

و

  • وکیلی.یوسف تاثیر مهارت های سیاسی کارآفرینان بر عملکردهای شرکت های صنایع غذایی و آشامیدنی: نقش میانجی گرایش به کارآفرینی و رهبری اخلاقی [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]

ه

  • همایون فر.مهدی ارائه مدل زنجیره تأمین سبز محصولات لبنی با تأکید بر رضایت مشتریان: ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و فرآیند تحلیل شبکه [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • همت.زهرا تبیین عوامل موثر بر استعداد کارآفرینانه ی دانشجویان با استفاده از روش -Fuzzy [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • همتی.مریم طراحی مدل روابط مولفه های بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان سمنان) [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]

ی

  • یامینی.نازنین زهرا رابطه جهانی شدن علمی آموزش عالی با دستاوردهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه سمنان [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • یوسفی.علی ارائه مدل زنجیره تأمین سبز محصولات لبنی با تأکید بر رضایت مشتریان: ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و فرآیند تحلیل شبکه [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]