طالاری.محمد
ارائه مدلی برای ورود موفق به بازار محصولات مواد غذایی کشورهای منطقه (مطالعه موردی کشور عراق)
[
دوره10,
شماره
19
- بهار - تابستانسال
1400]
طالاری.محمد
واکاوی عوامل مؤثر بر همرقابتی شرکتهای نوپا در اکوسیستم کارآفرینی با استفاده از رویکرد فراترکیب
[
دوره12,
شماره
23
- بهار - تابستانسال
1402]
طالبی.کامبیز
چگونگی ایجاد کارآفرینی استراتژیک برای رشد کسب و کارها
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1397]
طالع پسند.سیاوش
آزمون مدل ساختاری فرهنگ سازمانی و فرایند مدیریت دانش با عملکرد سازمانی: نقش میانجی نوآوری سازمانی
[
دوره5,
شماره
9
- بهار - تابستانسال
1395]
طباطبایی مزدآبادی.محسن
بررسی نقش هوش هیجانی و هوش فرهنگی در گرایش به تحول سازمانی
[
دوره4,
شماره
7
- بهار - تابستانسال
1394]
طباطبائیان.حبیب الله
آینده نگاری علوم و فناوری های شناختی ایران با رویکرد سناریونگاری
[
دوره7,
شماره
14
- پاییز - زمستانسال
1397]
طباطبائیان.حبیب الله
آینده¬نگاری علوم و فناوری¬های شناختی ایران با رویکرد سناریونگاری
[
دوره8,
شماره
16
- پاییز - زمستانسال
1398]
طباطبائیان.حبیب الله
الگوی تجاری سازی فناوری های نوظهور در شرکت های دانش بنیان
[
دوره7,
شماره
13
- بهار - تابستانسال
1397]
طباطبائیان.سیدحبیباله
تحلیلی بر عوامل موثر بر رشد و پایداری شرکت های دانش بنیان در ایران
[
دوره3,
شماره
6
- پاییز - زمستانسال
1393]
طبائيان.سيدكمال
طراحی مدل توسعه یکپارچه نوآوری خدمات بانکداری الکترونیک براساس قابلیت های پویا با استفاده از میک¬مک فازی
[
دوره10,
شماره
20
- پاییز - زمستانسال
1400]
طهرانی.مریم
تاثیر مهارت های سیاسی کارآفرینان بر عملکردهای شرکت های صنایع غذایی و آشامیدنی: نقش میانجی گرایش به کارآفرینی و رهبری اخلاقی
[
دوره9,
شماره
18
- پاییز - زمستانسال
1399]
طیبی ابوالحسنی.سیدامیرحسین
راهبردهای بازاریابی اختراعات برای ورود موفق به بازار
[
دوره7,
شماره
13
- بهار - تابستانسال
1397]