ط

  • طالاری.محمد ارائه مدلی برای ورود موفق به بازار محصولات مواد غذایی کشورهای منطقه (مطالعه موردی کشور عراق) [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1400]
  • طالاری.محمد واکاوی عوامل مؤثر بر همرقابتی شرکت‌های نوپا در اکوسیستم کارآفرینی با استفاده از رویکرد فراترکیب [ دوره12, شماره 23 - بهار - تابستان سال 1402]
  • طالبی.کامبیز چگونگی ایجاد کارآفرینی استراتژیک برای رشد کسب و کارها [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • طالع پسند.سیاوش آزمون مدل ساختاری فرهنگ سازمانی و فرایند مدیریت دانش با عملکرد سازمانی: نقش میانجی نوآوری سازمانی [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1395]
  • طباطبایی مزدآبادی.محسن بررسی نقش هوش هیجانی و هوش فرهنگی در گرایش به تحول سازمانی [ دوره4, شماره 7 - بهار - تابستان سال 1394]
  • طباطبائیان.حبیب الله آینده نگاری علوم و فناوری های شناختی ایران با رویکرد سناریونگاری [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • طباطبائیان.حبیب الله آینده¬نگاری علوم و فناوری¬های شناختی ایران با رویکرد سناریونگاری [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • طباطبائیان.حبیب الله الگوی تجاری سازی فناوری های نوظهور در شرکت های دانش بنیان [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1397]
  • طباطبائیان.سیدحبیب‌اله تحلیلی بر عوامل موثر بر رشد و پایداری شرکت های دانش بنیان در ایران [ دوره3, شماره 6 - پاییز - زمستان سال 1393]
  • طبائيان.سيدكمال طراحی مدل توسعه یکپارچه نوآوری خدمات بانکداری الکترونیک براساس قابلیت های پویا با استفاده از میک¬مک فازی [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • طلوع اصل.هادی اثرات ساختار شبکه، ذخیره دانش و ظرفیت جذب بر عملکرد نوآورانۀ شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • طهرانی.مریم تاثیر مهارت های سیاسی کارآفرینان بر عملکردهای شرکت های صنایع غذایی و آشامیدنی: نقش میانجی گرایش به کارآفرینی و رهبری اخلاقی [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • طیبی ابوالحسنی.سیدامیرحسین راهبردهای بازاریابی اختراعات برای ورود موفق به بازار [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1397]