ش

  • شاکری.رویا چارچوب مفهومی یکپارچه سازی فرآیندهای مدیریت نوآوری، فناوری و دانش در توسعه محصول [ دوره12, شماره 24 - پاییز - زمستان سال 1402]
  • شاه آبادی.ابوالفضل تاثیر شاخص های نوآوری بر ارزش برند کشورهای منتخب [ دوره12, شماره 23 - بهار - تابستان سال 1402]
  • شاه آبادی.ابوالفضل تأثیر آمادگی فناوری و سرمایه خارجی بر پیچیدگی اقتصادی در کشورهای منتخب نفتی [ دوره11, شماره 22 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • شاهمرادی.فرید شناسایی راهبردهای توسعه کارآفرینی گردشگری در منطقه آزاد چابهار و قشم [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • شبابی.هومن بررسی رابطه متغیرهای اثرگذار بر توسعه علم، توسعه فناوری و رشد اقتصادی درایران با رویکرد پویایی سیستم [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1397]
  • شجاعی.سید محمدحسین آثار و پیامدهای کووید- 19 بر فناوری و نوآوری [ دوره12, شماره 23 - بهار - تابستان سال 1402]
  • شرافتی‏ نژاد.علی اکبر طراحی مدل کارآفرینی سازمانی در صنایع نساجی ایران [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1398]
  • شرفی.محمد شناسایی قابلیت های اشتغال پذیری دانش آموختگان دانشگاهها براساس نظریه داده بنیاد [ دوره4, شماره 7 - بهار - تابستان سال 1394]
  • شرفی.وحید تاثیر نوآوری استراتژیک بر تمایل به خرید مشتری: نقش تعدیل‌گری قابلیت‌های نوآوری [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • شریف زاده.فتاح الگوی خط مشی‌گذاری پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان در نظام نوآوری [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1397]
  • شریفی.زینب تدوین الگوی مراحل رشد شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • شریفی.مهدی ارتباط میان فرهنگ سازمان، مدیریت منابع انسانی استراتژیک و رفتار شهروندی سازمانی در سازمانهای ارتباطی (مطالعه موردی رادیو تاویزیون ایران) [ دوره3, شماره 6 - پاییز - زمستان سال 1393]
  • شریفی.مهدی شناسایی و ارزیابی اقدامات سیستم های کاری با عملکرد بالا در صنعت خدمات بانکداری کشور [ دوره5, شماره 10 - پاییز - زمستان سال 1395]
  • شریفی.مهدی بررسی نسبت مفاهیم صنایع خلاق، صنایع فرهنگی، صنایع خلاقِ فرهنگی و صنایع فرهنگیِ خلاق با مفهوم رسانه: به سوی سامان دهی نظری [ دوره13, شماره 25 , 25 - بهار - تابستان سال 1403]
  • شفایی.عبدالحسین طراحی الگوی نوآوری شرکتی با تاکید بر تامین مالی رسمی [ دوره12, شماره 23 - بهار - تابستان سال 1402]
  • شفیع پور مطلق.فرهاد مدل رابطه‌ای سیاستگذاری‌ها، اولویت‌ها، حمایت‌ها و ارزشیابی طرح‌های پژوهشی با طرح‌های پژوهشی تجاری شده ادراک شده ( مورد مطالعه؛ دیدگاه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند) [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1396]
  • شفیع زاده.حمید ارائه الگوی مدیریت دانشگاهی مبتنی بر اندیشه سبز [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1400]
  • شفیعی.حسین طراحی و بکارگیری الگویی به منظور ارزیابی شایستگی و عملکرد مدیران در آموزش عالی [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1395]
  • شفیعی.مسعود همبستگی سرمایه اجتماعی، کارآمدی نهادی و توسعه ملی [ دوره7, شماره 14 - پاییز - زمستان سال 1397]
  • شفیعی.مسعود دانشگاه صنعتی امیرکبیر به‌مثابه دانشگاه نوآور و ارزش‌آفرین: دستاوردها و چالش‌ها [ دوره12, شماره 23 - بهار - تابستان سال 1402]
  • شفیعی.مسعود تحلیل محتوای موانع، فرصت‌ها و راهکارهای توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه در پانزده کنگره‌ی همکاری های دولت،دانشگاه و صنعت برای توسعه‌ی ملی [ دوره2, شماره 3 - بهار - تابستان سال 1392]
  • شفیعی.مسعود بررسی نقش همکاری های دانشگاه و صنعت در توسعه کشورها با نگاهی به سیاست ها و تجارت جهانی [ دوره9, شماره 18 - پاییز - زمستان سال 1399]
  • شفیعی.مسعود بررسی موانع و راهکارهای ارتباط صنعت و دانشگاه (مورد کاوی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ) [ دوره1, شماره 1 , 2 - پاییز - زمستان سال 1391]
  • شفیعی.مسعود الگو و چارچوب راهنما برای دانشگاه نوآور و ارزش آفرین [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • شفیعی.مسعود سناریوها و الگوهای آموزش عالی آینده در افق 1410 [ دوره11, شماره 22 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • شفیعی.مسعود ریشه یابی سست پیوندی دانشگاه ایرانی با صنعت از دیدگاه خبرگان آموزش عالی [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1400]
  • شقاقی. سمیرا چارچوب مفهومی یکپارچه سازی فرآیندهای مدیریت نوآوری، فناوری و دانش در توسعه محصول [ دوره12, شماره 24 - پاییز - زمستان سال 1402]
  • شکرشکن.علی اصغر تأثیر همزمان ساز و کارهای راهبردی شرکتی و مدیریت سودبر چسبندگی هزینههای نوآوری شرکتها [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • شکرشکن.علی¬اصغر تأثیر همزمان ساز و کارهای راهبردی شرکتی و مدیریت سودبر چسبندگی هزینه¬های نوآوری شرکت¬ها [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • شمس.ناصر مدلسازی معادلات ساختاری ارزش خلق شده در کسب و کارها [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • شمس.ناصر مدلسازی معادلات ساختاری ارزش خلق شده در کسب و کارها [ دوره8, شماره 16 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • شمس.ناصر طراحی و بکارگیری الگویی به منظور ارزیابی شایستگی و عملکرد مدیران در آموزش عالی [ دوره5, شماره 9 - بهار - تابستان سال 1395]
  • شمس‌الهی.سارا تحلیل تفاوت‌ها در نگرش به موانع کارآفرینی با توجه به مولفه‌های زمینه‌ای در میان دانشجویان کشور [ دوره3, شماره 6 - پاییز - زمستان سال 1393]
  • شهبازی.کیومرث بررسی تأثیر کارآفرینی و نوآوری بر رشد اقتصادی: رهیافت داده های تابلویی [ دوره3, شماره 5 - بهار - تابستان سال 1393]
  • شهیدی.شیلا طراحی مدل کارآفرینی سازمانی در صنایع نساجی ایران [ دوره8, شماره 15 - بهار - تابستان سال 1398]
  • شهیکی تاش.مهیم ارائه الگوی کارآفرینی دیجیتالی در شرکت های کوچک و متوسط استان خراسان جنوبی در دوران کووید- 19 [ دوره11, شماره 21 - بهار - تابستان سال 1401]
  • شیخ.رضا فرهنگ نوآورانه، زمینه¬ساز بهبود یادگیری سازمانی با بهره گیری از برند سازمانی داخلی (پژوهشی در صنعت نفت ایران) [ دوره9, شماره 17 - بهار - تابستان سال 1399]
  • شیرخدایی.میثم بررسی رابطه متغیرهای اثرگذار بر توسعه علم، توسعه فناوری و رشد اقتصادی درایران با رویکرد پویایی سیستم [ دوره7, شماره 13 - بهار - تابستان سال 1397]
  • شیرخدایی.میثم بررسی تاثیر مشارکت شهروندان بر فین‌تک [ دوره11, شماره 21 - بهار - تابستان سال 1401]
  • شیری.محمد مطالعه جامعه‌شناختی ارتباط بین سواد رسانه‌ای با وضعیت جامعه‌پذیری سیاسی دانش‌آموزان دبیرستانی پسر شهر ماهنشان در سال 1400 [ دوره13, شماره 25 , 25 - بهار - تابستان سال 1403]
  • شیری.نعمت اله شناسایی فرصت‌های راه‌اندازی کسب‌وکارهای کارآفرینانه در شهرستان مسجدسلیمان [ دوره12, شماره 23 - بهار - تابستان سال 1402]