ب

  • بافنده زنده.علیرضا ارائه الگوی ارزش آفرینی مشارکت مشتری: دیدگاه دوسویه ارزش آفرینی برای مشتری و شرکت [ دوره11, شماره 21 - بهار - تابستان سال 1401]
  • باقری نیا.حسن رابطه قابلیت های یادگیری سازمانی با میزان نوآوری سازمانی در دانشگاه‌های شهر سبزوار: آزمون نقش میانجی تسهیم دانش [ دوره11, شماره 21 - بهار - تابستان سال 1401]
  • باورصاد.بلقیس تحلیل ساختاری نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی در تأثیر یادگیری از خطا و شکست سازمانی بر عملکرد نوآورانه منابع انسانی [ دوره11, شماره 21 - بهار - تابستان سال 1401]
  • بصیری.راضیه بررسی رابطه بین به‌کارگیری استراتژی‌های نوآوری و عملکرد نوآورانه سازمان‌ها با در نظر گرفتن ظرفیت جذب به‌عنوان متغیر میانجی در شرکت‌های مستقر در پارک‌های فناوری (موردمطالعه: پارک فناوری پردیس) [ دوره11, شماره 21 - بهار - تابستان سال 1401]
  • بلوچی.حسین بررسی تاثیر تعدیلگری سرمایه اجتماعی و عدم اطمینان محیطی بر گرایش به کارآفرینی و عملکرد با نقش میانجیگری سرعت نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان استان خراسان رضوی [ دوره11, شماره 22 - پاییز - زمستان سال 1401]
  • بنی اسدی. ندا نقش دانش بومی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما با رویکرد مدیریت جامع نوآوری در استان کرمان [ دوره11, شماره 21 - بهار - تابستان سال 1401]
  • بیات.اکبر طراحی الگوی پیشایندهای کارآفرینی سازمانی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [ دوره11, شماره 22 - پاییز - زمستان سال 1401]