بافنده زنده.علیرضا
ارائه الگوی ارزش آفرینی مشارکت مشتری: دیدگاه دوسویه ارزش آفرینی برای مشتری و شرکت
[
دوره11,
شماره
21
- بهار - تابستانسال
1401]
باقری نیا.حسن
رابطه قابلیت های یادگیری سازمانی با میزان نوآوری سازمانی در دانشگاههای شهر سبزوار: آزمون نقش میانجی تسهیم دانش
[
دوره11,
شماره
21
- بهار - تابستانسال
1401]
باورصاد.بلقیس
تحلیل ساختاری نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی در تأثیر یادگیری از خطا و شکست سازمانی بر عملکرد نوآورانه منابع انسانی
[
دوره11,
شماره
21
- بهار - تابستانسال
1401]
بصیری.راضیه
بررسی رابطه بین بهکارگیری استراتژیهای نوآوری و عملکرد نوآورانه سازمانها با در نظر گرفتن ظرفیت جذب بهعنوان متغیر میانجی در شرکتهای مستقر در پارکهای فناوری (موردمطالعه: پارک فناوری پردیس)
[
دوره11,
شماره
21
- بهار - تابستانسال
1401]
بلوچی.حسین
بررسی تاثیر تعدیلگری سرمایه اجتماعی و عدم اطمینان محیطی بر گرایش به کارآفرینی و عملکرد با نقش میانجیگری سرعت نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان استان خراسان رضوی
[
دوره11,
شماره
22
- پاییز - زمستانسال
1401]
بنی اسدی. ندا
نقش دانش بومی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما با رویکرد مدیریت جامع نوآوری در استان کرمان
[
دوره11,
شماره
21
- بهار - تابستانسال
1401]
بیات.اکبر
طراحی الگوی پیشایندهای کارآفرینی سازمانی با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری
[
دوره11,
شماره
22
- پاییز - زمستانسال
1401]