م

  • محمدی حسینی.سید احمد طراحی مدلی به منظور تحلیل سطح همکاری دانشگاه و صنعت با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری(ISM) [ دوره6, شماره 11 - بهار - تابستان سال 1396]
  • محمدی.اسفندیار تاثیر نوآوری استراتژیک بر تمایل به خرید مشتری: نقش تعدیل‌گری قابلیت‌های نوآوری [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • محمودی.رویا اثرات ساختار شبکه، ذخیره دانش و ظرفیت جذب بر عملکرد نوآورانۀ شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • ملکی آوارسین.صادق بررسی نقش آموزش های کاردانش درایجادنگرش کارآفرینانه درهنرجویان [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1396]
  • موسوی.طیبه تأملی بر دوره های موک در نظام آموزش عالی ایران؛ چالش‌ها و راهکارها [ دوره6, شماره 12 - پاییز - زمستان سال 1396]