List of Articles جعفر بهاری Article 1 - تأثیر تعهد مدیریت در کیفیت خدمات بر رضایت شغلی کارکنان در صنعت هتل¬داری مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره شهر تبریز jafar bahari Sadegh Salehi Marjan Bazleh Social Studies in Tourism , Issue 11 , Year , Spring_Summer 2018 Article 2 - تأثیر رفتار شهروندي سازمانی بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل¬های بین المللی پارسیان استان مازندران) 10.52547/journalitor.35756.10.20.157 jafar bahari mehdi karoubi Shahla Bahari Social Studies in Tourism , Issue 20 , Year , Autumn_Winter 2022 Article 3 - تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندي سازمانی در صنعت هتل داری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی خزر) jafar bahari mehdi karoubi Shahla Bahari Samira Mohammadi Social Studies in Tourism , Issue 16 , Year , Autumn_Winter 2020 Article 4 - رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت، وفاداری و اعتماد مشتری، در هتل های انقلاب و لاله شهر تهران 10.52547/journalitor.36165.9.18.0 jafar bahari Shahla Bahari Social Studies in Tourism , Issue 18 , Year , Autumn_Winter 2021