فهرست مقالات علی حسین زاده مقاله 1 - ویژگی ها و رفتار مصرفکننده و تاثیر آن بر خرید آنی (مطالعه موردی فروشگاه های زنجیره ای مشهد) 20.1001.1.23833279.1399.11.41.8.7 عباس شریفی پور هادی بستام علی حسین زاده علیرضا پویا فصلنامه پژوهشهای اخلاقی (انجمن معارف اسلامی ایران) , شماره 41 , سال 11 , پاییز 1399 مقاله 2 - بررسی تاثیر نگرش اخلاقی استراتژی های بازاریابی دیجیتالی بر عملکرد صنعت هتلداری 20.1001.1.23833279.1399.11.42.12.3 علی نخچیان علی حسین زاده حسین مؤمنی مهمویی محمد قاسمی نامقی فصلنامه پژوهشهای اخلاقی (انجمن معارف اسلامی ایران) , شماره 42 , سال 11 , زمستان 1399 مقاله 3 - مدل مطلوب ارزشی ائتلاف استراتژیک شرکتهای تولیدی در ایران (مطالعه موردی، شرکت تولیدکننده متانول) 20.1001.1.23833279.1400.12.45.15.9 حجت مبرزی علی حسین زاده محمد قاسمی نامقی فصلنامه پژوهشهای اخلاقی (انجمن معارف اسلامی ایران) , شماره 45 , سال 12 , پاییز 1400 مقاله 4 - شناسایی و ارزیابی عوامل موثر فرهنگ یادگیری الکترونیکی در جهت پذیرش فناوری اطلاعات و استقرار SCRM میثم کیوانی مهدی زیرک حسين مومني مهموئي علی حسین زاده فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی , شماره 23 , سال 6 , زمستان 1398 مقاله 5 - بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری با محوریت شخصیت برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان) 20.1001.1.23833279.1400.12.46.2.8 حمیدرضا احقاقی محمد قاسمی نامقی علی حسین زاده فصلنامه پژوهشهای اخلاقی (انجمن معارف اسلامی ایران) , شماره 46 , سال 12 , زمستان 1400 مقاله 6 - طراحی و اعتبارسنجی مدل توانمندیهای پلتفرمهای فناورانه در صنعت لوازم آرایشی 20.1001.1.17355486.1402.19.76.11.1 10.61186/jstpi.34401.19.76.47 سیدرسول حسینی تورج صادقی علی حسین زاده ساحل فرخيان فصلنامه رشد فناوری , شماره 4 , سال 19 , پاییز 1402 مقاله 7 - طراحی مدل کسب و کار نوآور در صنعت گردشگری با تأکید بر خلق ارزش در مقصد (مورد مطالعه: شهرستان مشهد) 10.61186/journalitor.36058.11.23.233 حسین قدمی هادی بستام علی حسین زاده مطالعات اجتماعی گردشگری , شماره 23 , سال 11 , پاییز 1402