• الصفحة الرئيسية
  • عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • علی  پورنگ

    فهرس المقالات علی  پورنگ


  • المقاله

    1 - تأثیر کیفیت خدمات ارائه شده بر ادراک مشتریان بیمه ایران
    سید مرتضی غیور باغبانی امید بهبودی علی پورنگ هانیه مرونه فیض ‏آباد
    نشریه صنعت و دانشگاه , العدد 38 , السنة 10 , پاییز-زمستان 1396

  • المقاله

    2 - جهت¬گیری¬های راهبردی در سطح کسب و کار و تاثیر آن بر عملکرد برند
    امیر غفوریان شاگردی علی پورنگ امید بهبودی
    مدیریت فردا , العدد 52 , السنة 16 , پاییز 1396
  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • مركز معلومات العلوم والتكنولوجيا الاقليمي
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام Rimag Press Management. © 1438-1446

الصفحة الرئيسية| دخول| عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • Ricest
  • دخول
  • email