م

  • مجیدپور.مهدی بازاریابی کار آفرینانه: نظریه جدید در باب همکاری موثر دانشگاه با صنعت [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • محمدی اترگله.فاطمه شناسایی عوامل مؤثر بر شکل گیری فرآیند نوآوری رایگان در ایران با استفاده از رويکرد دلفي فازی و دیمتل [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • محمدیان ساروی.محسن ارائه مدل مدیریت استعداد با تمرکز بر قابلیت های فنی، انسانی و ادراکی مدیران در سازمان تامین اجتماعی [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1400]
  • محمدیان ساروی.محسن ارائه مدل توسعه منابع انسانی با تمرکز بر بهره وری در سازمان امور مالیاتی کشور با استفاده از رویکرد معادلات ساختاری [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1400]
  • مرادی.گلشن ارائه الگوی مدیریت دانشگاهی مبتنی بر اندیشه سبز [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1400]
  • مرتضی موسی خانی.مرتضی بازاریابی کار آفرینانه: نظریه جدید در باب همکاری موثر دانشگاه با صنعت [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • موذن جمشیدی.میرهادی ارائه مدل در راستای بهبود عملکرد سازمان های دولتی با تأکید بر نوآوری و ارزش های سازمانی: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1400]
  • موسوی سیاه دله. سیده سمیه ارائه مدل آمادگی سازمانی پذیرش مدل تعالی در دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد ترکیبی [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • موسوی مشهدی.سارا تحلیل جامعه شناختی اثر فضای مجازی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • مهاجران.بهناز تبیین نقش میانجی تعهد سازمانی در رابطه بین چابکی و هوش سازمانی با عملکرد سازمانی [ دوره10, شماره 20 - پاییز - زمستان سال 1400]
  • مهدی.رضا ریشه یابی سست پیوندی دانشگاه ایرانی با صنعت از دیدگاه خبرگان آموزش عالی [ دوره10, شماره 19 - بهار - تابستان سال 1400]